Известие

Collapse
No announcement yet.

Пластмасови лайсни за праговете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пластмасови лайсни за праговете

    Следствие на разните му майстори дето ми вдигат и свалят колата на крик, пластмасовите лайсни на праговете и от двете страни "цъфнаха". Мисля на първо време да ги фиксирам с по една рапидка, но е мнооого грозно, та да ви питам, намират ли се такива неща при италианеца и за какви пари?! А новички дали се внасят и сумата дали е неприлично голяма?
    10х!!!
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

  • #2
    аз имах същия проблем, при италиянеца нямаше но аз ги свалих изчистих ги хубаво след което ги залепих със силикон всичко ми струваше 10 лв от тогава ми вдигаха не веднъж колата на крик и всичко е о.к.

    Comment


    • #3
      Става и с ПОКСИПОЛ !!! (само трябва да са добре почистени )
      Обороти му е майката...

      Comment


      • #4
        Абе момчета, гледах... гледах... и неможах да преценя кои повърхнини да намажа с лепило/силикон, за да се залепят лайсните добре?! В горния си край лайсната опира по един ръб, който от своя страна пък има гумено уплътнение, а надолу е кухо и няма контакт с шасито. Другото място, където има контакт м/у лайсна и шаси - е под прага, но там дори и да ги залепя, горната част на лайсната (видимата) пак ще зее...
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #5
          колега, защо не ги свалищ и те отидеш с тях където лепят брони и да ти залепят ушите им, те се късат, след това едни нови щипки и заспиват... Проблемът е, че според мен, вдигането на повдигач ако не е внимателно пак ще ги скъса. С рапидки ще е здраво, но грозно, все пак можеш да сложиш, но задължително на челата отпред и отзад (в калниците)
          sigpic
          === 75 1.8 T '86 ===
          === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

          If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Dexer
            колега, защо не ги свалищ и те отидеш с тях където лепят брони и да ти залепят ушите им, те се късат, след това едни нови щипки и заспиват... Проблемът е, че според мен, вдигането на повдигач ако не е внимателно пак ще ги скъса. С рапидки ще е здраво, но грозно, все пак можеш да сложиш, но задължително на челата отпред и отзад (в калниците)
            За лепенето нямам проблем - и аз мога да си ги залепя... Все пак работя в завод за производство на пластмаси и разполагам с нужната апаратура , но проблема е, че липсва едната половинка на счупеното ухо и няма с какво да го заменя
            AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
            Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Z:)m
              Първоначално публикувано от Dexer
              колега, защо не ги свалищ и те отидеш с тях където лепят брони и да ти залепят ушите им, те се късат, след това едни нови щипки и заспиват... Проблемът е, че според мен, вдигането на повдигач ако не е внимателно пак ще ги скъса. С рапидки ще е здраво, но грозно, все пак можеш да сложиш, но задължително на челата отпред и отзад (в калниците)
              За лепенето нямам проблем - и аз мога да си ги залепя... Все пак работя в завод за производство на пластмаси и разполагам с нужната апаратура , но проблема е, че липсва едната половинка на счупеното ухо и няма с какво да го заменя
              точно защото си в завод, лесно ще си пригодиш ново ухо за щипката.
              sigpic
              === 75 1.8 T '86 ===
              === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

              If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Dexer
                Първоначално публикувано от Z:)m
                Първоначално публикувано от Dexer
                колега, защо не ги свалищ и те отидеш с тях където лепят брони и да ти залепят ушите им, те се късат, след това едни нови щипки и заспиват... Проблемът е, че според мен, вдигането на повдигач ако не е внимателно пак ще ги скъса. С рапидки ще е здраво, но грозно, все пак можеш да сложиш, но задължително на челата отпред и отзад (в калниците)
                За лепенето нямам проблем - и аз мога да си ги залепя... Все пак работя в завод за производство на пластмаси и разполагам с нужната апаратура , но проблема е, че липсва едната половинка на счупеното ухо и няма с какво да го заменя
                точно защото си в завод, лесно ще си пригодиш ново ухо за щипката.
                ...абе имам идея да залепя щипката направо към лайсната, но проблема е, че след това вече възела става неразглобяем... Но по-добре така, отколкото да ми седи колата като разчекната .
                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                Comment

                Working...
                X